martedì 23 ottobre 2012

The Boys (Words & Traduzione) Punchline queen no box to dough Might pull up in a porshe no box to dough Tell the hater yo don’t you have sh-t to blow Til i’m kangaroo nick, i’ll box the hoe Should’ve said I got five in the pastel boat Don’t go against nicki in pastel boat Other king do it my wrist more popsicle Menie’s home couldn’t ball with a testicle Your lipstick stains Smells like a cheap hotel Diamond watches and a gold chain Can’t make my frown turn around The boys always spending all their money on love The boys always spending all their money on love They wanna touch it Taste it, see it, feel it Bone it, own it, yeah yeah Diamonds are a paper chaser Get that money, yeah yeah You get high crock a whole bunch of girls And then cry on top of the world I hope you, have the time of your life I hope I, don’t lose it tonight Ball head, you got lots of juice Last night I dont the curves, so I block to coops Watch the deuce, man, I sting it and my kitty cat did it Did you ever really love ms tebby Prrr, pull up in a, prr, whist on prr, we on prr I don’t even break, when i’m backing up I swerve on a nickel at the acting up I done pushing more sixes than the play date Your money by the millions, fork off daybreak, oven Your bossed stuck swag Got ‘em drooling like a new born bag The dollars in their eyes Got them lining by a masquerade The boys always spending all their money on love The boys always spending all their money on love They wanna touch it Taste it, see it, feel it Bone it, own it, yeah yeah Diamonds are a paper chaser Get that money, yeah yeah You get high crock a whole bunch of girls And then cry on top of the world I hope you, have the time of your life I hope I, don’t lose it tonight I know you been pursuing to them good lace friends Girls is my my suns, carry them for 8 months And yes you premature, young money to the core I might get you a ticket so you can come see the truth Oh that’s your new girl, that’s the mid grey By 50, you in your face, with the switch blaze Or the razor, she my sun khia But I aint raised her Lose me hey girl I get that loosely paper There’ll be next be studied Our t rex they got it I told them nicki be chillin I’m lucky putting the fillings Because you never be joining You couldn’t even be picking You couldn’t even be tripping You can’t afford other kitchen I mighta hate hazy relations I go to asian where asian You may dust it, you were lill dusty pastel I might just come through with the six like my name was blossom You get high crock a whole bunch of girls And then cry on top of the world I hope you, have the time of your life I hope I, don’t lose it tonight You get high crock a whole bunch of girls And then cry on top of the world I hope you, have the time of your life I hope I, don’t lose it tonight The boys always spending all their money on love The boys always spending all their money on love The boys always spending all their money on love The boys always spending all their money on love CASSIE… Traduzione Regina della battuta finale nessuna scatola da impastare Potrebbe accostare nella porsche nessuna scatola da impastare Di ai detrattori yo non avete mer*a da suonare Finchè sono un canguro nick, schiaffeggio la … (hoe) Avrei dovuto dire ne ho 5 nella barca a pastello Non andare contro Nicki nella barca a pastello Un altro re tiene il polso più il ghiacciolo La casa di Menie non può fare un ballo con un testicolo Il tuo rossetto macchia Odora come un hotel economico Orologi di diamanti e una catena d’oro Non possono cambiare la mia espressione accigliata I ragazzi spendono sempre i loro soldi per amore I ragazzi spendono sempre i loro soldi per amore Loro vogliono toccarlo Assaporarlo, vederlo, sentirlo Disossarlo, ottenerlo, yeah yeah I diamanti sono un inseguitore di carta Prendi i soldi, yeah yeah Hai cocci di un intero gruppo di ragazze E poi piangi in cima al mondo Spero che tu abbia il momento della vita Io spero Io, di non perderlo stanotte Testa a forma di palla, hai tanto succo La scorsa notte non ho fatto le curve, così blocco i poliziotti Guarda il diavolo, uomo, punzecchio e così la mia micia Hai mai amato Ms. Tebby Prrr, fermati in un, prr, fischietta un prr, noi siamo prr Non ho ancora rotto, quando ho confermato Devio sul nickel alla recita Spingo più sei di un appuntamento I tuoi soldi vicini ai milioni, smuovo dall’alba, forno Il bastone del tuo boss ondeggia Falli sbavare come una borsa appena uscita I dollari nei miei occhi Falli allineare come un ballo in maschera I ragazzi spendono sempre i loro soldi per amore I ragazzi spendono sempre i loro soldi per amore Loro vogliono toccarlo Assaporarlo, vederlo, sentirlo Disossarlo, ottenerlo, yeah yeah I diamanti sono un inseguitore di carta Prendi i soldi, yeah yeah Hai cocci di un intero gruppo di ragazze E poi piangi in cima al mondo Spero che tu abbia il momento della vita Io spero Io, di non perderlo stanotte So che hai cercato buoni amici stretti Ragazze sono il mio, mio sole, portale per 8 mesi E sì sei prematuro, young money fino in fondo all’anima Dovrei prenderti un biglietto così puoi venire a vedere la verità Oh questa è la tua nuova ragazza, questo è il grigio medio Verso i 50, nella tua faccia con la fiamma di cambiamento O il rasoio, lei è il mio khia sole Ma non ho sollevato lei Perdimi hey girl, ho quella carta liberamente Ci sarà da studiare prossimamente Il nostro t rex, ce l’hanno Ho detto loro Nicki divertiti Sono fortunata inserendo l’imbottitura Perchè te non ci raggiungerai Non potrai mai scegliere Non potrai mai inciampare Non puoi permetterti un’altra cucina Potrei odiare le relazioni offuscate Vado verso l’asia dove l’asia Tu puoi cospargere, eri un pastello polveroso Potrei venire con le 6 come se il mio nome era in piena fioritura Hai cocci di un intero gruppo di ragazze E poi piangi in cima al mondo Spero che tu abbia il momento della vita Io spero Io, di non perderlo stanotte Hai cocci di un intero gruppo di ragazze E poi piangi in cima al mondo Spero che tu abbia il momento della vita Io spero Io, di non perderlo stanotte I ragazzi spendono sempre i loro soldi per amore I ragazzi spendono sempre i loro soldi per amore

Nessun commento:

Posta un commento